4.8.16

The story of a dress (my wedding dress)












Πριν 3 χρόνια και κάτι μήνες φόρεσα και εγώ το νυφικό μου (*ήμουν 7,5 μηνών έγκυος). 
Αν και δεν είχα ονειρευτεί ποτέ πως θα ήθελα να είναι, το τελικό αποτέλεσμα ήταν ακριβώς
αυτό που μου ταίριαζε. Minimal, λευκό με ιβουάρ λεπτομέρειες, σε ίσια γραμμή και με δαντέλα,
 ήταν ότι πιο σικάτο μπορούσα να επιλέξω. Μετά τον γάμο και το τραπέζι όσο να'ναι λερώθηκε 
 σε κάποια σημεία, αλλά λόγω υποχρεώσεων και γέννας, το νυφικό ξεχάστηκε κάπου βαθιά
 μέσα στη ντουλάπα.
-
Και βρισκόμαστε στο σήμερα, που ήρθε η στιγμή να του δώσω την κατάλληλη προσοχή. Φυσικά μόνη
 μου δεν υπήρχε περίπτωση να επιχειρήσω να το καθαρίσω και η πρώτη κίνηση ήταν να πάω αμέσως στο καθαριστήριο 5αsecνα το παραδώσω και να φύγω. Λόγω των ευαίσθητων υφασμάτων του νυφικού,
 επιλέχτηκε η τεχνική maxima, η οποία είναι οικολογική (μεγάλο θέμα!) και επιτρέπει τον καθαρισμό κάθε τύπου ίνας, ακόμα και των πιο ευαίσθητων ρούχων με έναν ήπιο και αποτελεσματικό τρόπο.  
-
Το εξειδικευμένο προσωπικό, μου εξήγησε όλη την διαδικασία και έτσι ήμουν σίγουρη ότι δεν
 θα πάθει το παραμικρό το νυφικό μου. Εκτός από αυτό που είχα ανάγκη αυτή την χρονική στιγμή,
τα χαλιά, τα καλλύματα των καναπέδων, όλα τα ρούχα μου αλλά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς
 από εδώ και πέρα ξέρω πια το σωστό μέρος, για να είναι πάντα καθαρά και τέλεια σιδερωμένα. 
Άλλωστε με τόσες ώρες δουλειάς και με το παιδί, δύσκολα μπορώ να τα προλάβω όλα.  
-
Τέλος, λίγες μέρες μετά αφού παρέλαβα το νυφικό μου, ήταν τόσο τέλειο όπως το είχα δει για πρώτη
 φορά,που δεν αντιστάθηκα να το δοκιμάσω και πάλι, γιατι όχι; 'Ετσι δεν κάνουν όλα τα κορίτσια;

'' A wedding dress is both an intimate and personal 
for a woman - it must reflect the
 personality and style of the bride ''

(επισκέφτηκα το 5αsec της Νέας Σμύρνης - Ελ. Βενιζέλου 54)
* Τα νυφικά καθαρίζονται εκτός του καθαριστηρίου.

- Μην ξεχάσεις να κάνεις click στο site, για να δεις όλες τις υπηρεσίες αλλά και στις προσφορές που τρέχουν αυτή την στιγμή.

Για περισσότερα νέα, like στην σελίδα του Facebook και follow στο Instagram

No comments: