24.9.17

Foundation επανάσταση;


Δεν ξέρω και εγώ πόσα foundation έχω δοκιμάσει στη ζωή μου. Ειδικότερα τον τελευταίο καιρό
 που το δέρμα μου δεν είναι στα καλύτερα του (με τα σημάδια να επιμένουν), 
εκτός από ένα καλό make up θέλω και καλή κάλυψη. 

  Έτσι μόλις έμαθα για το event της Max Factor για το λανσάρισμα του Healthy Skin Harmony Foundation,  
ήθελα να δω από κοντά αν τελικά πρόκειται για ένα επαναστατικό προϊόν.


Στον πολύ ιδιαίτερο χώρο του Γιάννη Μαρκετάκη (επίσημος Make-up artist της Max Factor 
στην Ελλάδα), στο Make up Lab by Yannis Marketakis, μάθαμε την ιστορία του 
Max Factor (Maksymilian Faktorowicz) - ο οποίος εφηύρε τον όρο make up - και
 δοκιμάσαμε το νέο foundation.


Sο, η γνώμη μου: - Καλύπτει πολύ καλά και οι 2 στρώσεις ήταν αρκετές για
          να μην φαίνονται τα πολλά (πολλά) σημάδια.
- Έχει ευχάριστο άρωμα.
- Δεν είναι καθόλου βαρύ και αφήνει ένα ματ αποτέλεσμα.


- Nα και η φωτογραφία με τον Γιάννη Μαρκετάκη - 


More info please:  Το νέο Healthy Skin Harmony Foundation έχει σχεδιαστεί
 για δυναμικές γυναίκες με έντονη καθημερινότητα. Χάρη στην έξυπνη φόρμουλα που 
προσφέρει 24-ωρη ενυδάτωση, αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF20 και έλεγχο της γυαλάδας,
 χαρίζει ένα ημι-ματ φινίρισμα, ενώ καταπολεμά τις επιπτώσεις του άγχους στην επιδερμίδα, για 
να εξασφαλίσει ένα πραγματικά τέλειο αποτέλεσμα.

Με το νέο Healthy Skin Harmony Foundation , κάθε γυναίκα έχει στα χέρια της 
το μυστικό για  ένα άψογο look και νιώθει την αυτοπεποίθηση που προσφέρει
 η βεβαιότητα πως  το αποτέλεσμα παραμένει αναλλοίωτο καθ’ όλη τη διάρκεια 
της ημέρας.




Τo  Healthy Skin Harmony Foundation έχει μπει ήδη στην καθημερινότητα μου. Λαβ!


No comments: